Review HappyJoy Passion Intense MOD XL

Forum Beheer Team
Nieuw berichtGeplaatst: di 22 jun 2010, 20:34
Hieronder de uitslagen van de HappyJoy Test, die gedurende de maand april 2010 gehouden werd onder diverse leden van het elektrisch roken forum:

De punten die Nin gaf, na gebruik van de HJP Intense Ampul

Damp 7,5
Smaak 8,5
Gier 8
Gebruiksgemak 6,5
Gebruiksduur 8
Totaal cijfer 7,7

De punten die Angie gaf, na gebruik van de HJP Intense Ampul

Damp 8
Smaak 8
Gier 8
Gebruiksgemak 8
Gebruiksduur 8
Totaal cijfer 8

De punten die Jolleke gaf, na gebruik van de HJP Intense Ampul

Damp 8,5
Smaak 9
Gier 7,5
Gebruiksgemak 7,5
Gebruiksduur 10
Totaal cijfer 8,5

De punten die Sidoon gaf, na gebruik van de HJP Intense Ampul

Damp 9
Smaak 9
Gier 6
Gebruiksgemak 9
Gebruiksduur 9
Totaalcijfer 9

De punten die R@tje gaf, na gebruik van de HJP Intense Ampul

Damp 8
Smaak 8
Gier 8
Gebruiksgemak 8
Gebruiksduur 9
Totaalcijfer 8,5

De punten die Monky gaf, na gebruik van de HJP Intense Ampul

Damp 9
Smaak 10
Gier 9
Gebruiksgemak 8
Gebruiksduur 9
Totaalcijfer 9

De punten die Dirodi gaf, na gebruik van de HJP Intense Ampul

Damp 9
Smaak 10
Gier 9
Gebruiksgemak 9
Gebruiksduur 9
Totaalcijfer 9

JP van http://www.cmalo.nl schreef:

De intense met nieuwe filler ben ik zeer goed over te spreken.
Eindelijk kan de joye ego of whatever mee ergens naartoe.
Geen bijna op de snelweg ongelukken meer hiermee door bij drupellen met een ampul tussen mijn benen
en liquid in mijn hand.

Hij trekt de liquid container KURK droog.
Ik kan met een gevulde intense nieuwe filler makkelijk 30-40 min weggaan zonder me druk
te hoeven maken.
Levensduur is dus top in vergelijkijking met een normale ampul.

Reviews terug te lezen op http://www.elektrisch-roken.com/index.php?topic=443.0
.....Somewhere out in space...
Forum Beheer Team
Nieuw berichtGeplaatst: di 22 jun 2010, 20:45
conclusie test HJP ampullen op elektrisch roken forum

hieronder de gemiddelden:

Damp........ 8,5
Smaak...... 8,8
Gier.......... 7,9
Geb.Gemak 7,8
Geb.Duur.. 8,8
Totaalbeeld 8,5

Analyse van de cijfers.

Het overgrote deel ervaart met deze mod een flinke damp, alleen Nin vond de damp wat tegenvallen. De smaak vond iedereen goed tot zeer goed. Vergelijkbaar met druppelen. Als de Filler bijna leeg is ervaren de meeste dat als een viezige smaak. Dit lijkt me ook logisch, dan is het tijd om te hervullen. Voor wat betreft de Gier zetten de meeste testers het cijfer op een 8, maar Jolleke en Sidoon ervaren minder Gier. Dit zou ook te maken kunnen hebben met het feit dat deze Filler niet zo scherp overkomt, als de eerste variant Filler. Dan het onderdeel Gebruiksgemak. tja.. Het is wat lastig om bij te vullen, maar ook weer niet te moeilijk. Vijf van de acht testers vonden het niet zo moeilijk. Nin en Jolleke hebben er de meeste moeite mee om de ampul te vullen. Ikzelf gebruik alle drie de methoden van vullen (spuitje, eruithalen en soppen) en betrap mezelf erop dat ik toch het meeste de spuit gebruik om af te vullen. Wie een idee heeft hoe dit handiger kan, mag dat schrijven. Dan de Gebruiksduur. De 5 van de 8 testers waardeert de gebruiksduur op een 9 of hoger. Dat betekent dat de ampul hier goed in geslaagd is om het steeds moeten druppelen of navullen te voorkomen. Vind ik persoonlijk een goede sprong vooruit. Het maakt verschil of je achter elkaar de teugen neemt, of dat je hem om de zoveel tijd even weg legt. Ook de batterijkeuze is van invloed. Het is niet ondenkbaar dat een spuitje, kameleon, eGo of Tornado meer vermogen geeft aan de ato, dan de standaard of Mega batterij van de Joye. Als dat zo is, dan moet de gebruiksduur dus lager uit komen. Toch gezien de cijfers, is iedereen er tevreden mee. Het totaalbeeld van de happyJoy passion Intense nieuwe filler geeft een 8,5 en dat is een resultaat waar ik in elk geval heel blij mee ben.

De ervaringen van de testers konden van elkaar verschillen, omdat de ampullen met de hand zijn gemaakt, en elke ampul iets van fabrikageafwijking heeft met betrekking tot het gaatje en de luchtzijkantjes. Geen enkele ampul was 100% identiek. Alleen het systeem. Dit ook voor de fillers. In elke filler van elk van de tester zit een fabrikageafwijking. Hoewel ze op een mal zijn gemaakt, kan het zo zijn dat de ene filler beter gevouwen was dan de andere. Ook dat is met de hand gedaan.

De meeste testers denken deze ampul zelf te gaan maken. Degene die hier nee op zeiden, denken de ampul wel te gaan kopen, als deze verkoopbaar gesteld zou worden, uiteraard als de prijs redelijk is. Maar iedereen is het er over eens dat deze ampul een sprong vooruit is, zowel ten opzichte van de voorloper, de HappyJoy Sensation Ampul, en zeer zeker ten opzichte van de standaard fabriek-ampul.
.....Somewhere out in space...

Keer terug naar HappyJoy MODS Reviews & Bevindingen